Trasa Krajského půlmaratonu Plzeňského kraje 2019

obrazek
18. ledna 2016 16:35, aktualizováno 28. listopadu 2018 09:45,

Trasa půlmaratonu:

START -  Areál Škodaland, příjezdová komunikace, v rovině dopravních značek „Zákaz zastavení“ a „Stezka pro chodce a cyklisty“
 1 km   -  Ul. Klatovská (silnice směr Litice), 1,5 m před autobusovou zastávkou „Višňovka“
 2 km   -   Litice, v klesání do středu obce, 30 m před autobusovou zastávkou „Náves Litice“ pod obchodem Coop centrum
 3 km   -   Na konci obce Litice, cca 30 m za posledním domem vpravo a odbočkou na dálniční přivaděč (vlevo)
 4 km   -   Ve stoupání před retranslační věží (vysílačkou), cca 60 m za odbočkou k dálnici
 5 km   -   Na konci obce Šlovice, 14 m za obecní studnou vlevo
 6 km   -   Ve stoupání podél dálnice, cca 20 m za návěstí „Exit 80 2 000 m“ po pravé straně, vpředu na dálnici čerpací stanice Benzina
 7 km   -   Železniční přejezd, 11 m před kolejemi tratě Plzeň - Dobřany
 8 km   -   Nelze přesně popsat – cca 300 m za výběhem pro zvířata (koně, krávy)
 9 km   -   30 m před dopravní značkou „Vjezd do obce“, u objektu firmy Bögl & Krýsl
10 km   -   Dobřany, Ul. Plzeňská, levá hrana domu č. 64

OBRÁTKA – 10,409 km – Dobřany, ul. Lidická, 4 m za pravým rohem domu č. 119/3

11 km   -   Dobřany, cyklostezka podél silnice č. 180, za kamenným mostem, 6 m za posledním sloupem veřejného osvětlení na inundačním (záplavovém) mostu
12 km   -   Silnice z místní části Dobřánky směr Lhota, cca 25 m za stanovištěm č. 13 naučné stezky „Park Martinské stezky“
13 km   -   Nelze přesně popsat – mezi částí obce Dobřánky a Lhota, značeno na stromě (bříza vpravo)
14 km   -   Chatová oblast mezi obcí Lhota a Dobřánky, cca 250 m za pilou, 10 m za odbočkou cyklostezky směr Nová Ves
15 km   -   Začátek obce Lhota, u první chaty vpravo (č. 258), 50 m před autobusovou zastávkou „Sinor“
16 km   -   Lhota, 5 m za sloupem veřejného osvětlení č. 26 188, cca 50 m za odbočkou do ul. Cedrová
17 km   -   Lhota, 7 m za odbočkou do ul. K Rybníčku (vpravo)
18 km   -   Cyklostezka v ul. Čertovy díry, chatová oblast, 12 m za chatou č. 21
19 km   -   Lávka cyklostezky, u 6. odpadního kanálu od začátku lávky
20 km   -   Ul. K Lávce, cca 20 m před vyústěním před křižovatkou s ul. Klatovská, cca 30 m před rohovým domem č. 316
21 km   -   Příjezdová komunikace do areálu Škodaland, levý okraj dvou domů vlevo
21,0975 km – CÍL –  Totožný s místem startu

Trasa Krajské pětky a týmového běhu:

Závodníci startují od areálu Škodaland směrem na obec Litice, na návsi v Liticích, křižovatce Klatovská/Řepná/K Valše odbočují vpravo a z kopečka pokračují přes most rovně až ke značené cyklostezce č. 3 (odbočka vpravo), přebíhají most přes ústí řeky Radbuzy do nádrže České údolí, dále pokračují ulicí K Lávce až k hlavní silnici – ul. Klatovská, kde odbočují vlevo a dobíhají do cíle k areálu Škodaland.

Trasa Krajské desítky:

Trasa Krajské desítky tvoří 2 okruhy kopírující trasu Krajské pětky. Závodníci startují od areálu Škodaland směrem na obec Litice, na návsi odbočují vpravo a z kopečka pokračují přes most rovně až ke značené cyklostezce č. 3 (odbočka vpravo), přebíhají most přes ústí řeky Radbuzy do nádrže České údolí, dále pokračují ulicí K Lávce až k hlavní silnici – ul. Klatovská, kde odbočují vpravo (Krajská pětka odbočuje vlevo směrem do cíle) a celý dosavadní okruh běží ještě jednou, po oběhnutí druhého okruhu odbočují vlevo a dobíhají do cíle k areálu Škodaland.